Wygrały SŁOIKI.
Słoiki
1. Designlab: Magdalena Czapiewska, Karol Murlak
Projekt „Warszawskie Słoiki“. W Warszawie każdy jest skądś. Od lat miasto przyciąga tych, którym czegoś w rodzinnych stronach brakuje. Przeprowadzają się tu, aby studiować, pracować, tworzyć, robić interesy. Po prostu żyć. Przyjezdni nie tylko korzystają z miasta. Oni je współtworzą. Stanowią o jego tożsamości. Zamiast pogardliwie nazywać ich "słoikami", czas uznać ich wkład we współczesne życie i historię stolicy. Neon "Warszawskie Słoiki" to żartobliwy pomnik nowych warszawiaków. Projekt przekornie wykorzystuje i oswaja aroganckie określenie, jakim rodowici warszawiacy nazywają przyjezdnych. Poprzez uwidocznienie konfliktu pomiędzy rodowitymi i nowymi warszawiakami, neon ma pogodzić ze sobą obie strony tak, jak kiedyś Warszawska Syrenka jednoczyła mieszkańców prawego i lewego brzegu Wisły.
+48 22
2. Grupa projektowa LINIAPROSTA Krzysztof Lewandowski, Piotr Nowocień
Projekt „+48 22” „+48 22” to projekt neonu, który miałby się znaleźć przy siedzibie fundacji Projekt:Polska, przy ul. Andersa 29 w Warszawie. Treść neonu opowiada o lokalizacji Warszawy na świecie, jest także nawiązaniem do nazwy kawiarni fundacji – PAŃSTWOMIASTO.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz