sobota, 23 sierpnia 2008

Maja Włoszczowska - 100 pytań do...

Maja Włoszczowska
Maja Włoszczowska

Pierwszy dzień w szkole?

Maja: Ekscytujący (teraz sama się sobie dziwię :)

Pierwsze lanie od ojca?

Maja: No, gdzie by mnie tata bił! Nigdy w życiu!

Pierwsza ważna książka?

Maja: Dużo było ważnych, pierwszej nie pamiętam. Na półce honorowe miejsce dla "Alchemika" Paolo Coehlo.

Pierwszy idol?

Maja: Whitney Houston (sportowy Paola Pezzo)

Pierwszy przyjaciel?

Maja: Moja mama.

Pierwsza randka?

Maja: W podstawówce - o ile to można nazwać randką. Zabawna i krępująca.

Pierwsze pieniądze?

Maja: 10zł od mamy za mycie samochodu.

Pierwszy sukces?

Maja: 2 miejsce w Amatorskich Mistrzostwach Polski w kolarstwie górskim (Family Cup) - jako młodziczka.

Pierwsza porażka?

Maja: Taka prawdziwa to juniorskie srebro na Mistrzostwach Świata MTB w Vail (200m do mety miałam złoto i pomyliłam trasęg)

Pierwsza łza?

Maja: W kołysce.

Za 10 lat chciałabym być

Maja: Mistrzynią Olimpijską i szczęśliwą żoną.

Najbardziej lubię jeść ...

Maja: Słodycze :

Trening sukcesu według mnie to....

Maja: Dobrze słuchać swojego organizmu.

Relaksuję się, kiedy...

Maja: Słucham spokojnej muzyki, np. Ani Dąbrowskiej, Smolika czy wrocławskiego Radia Ram

Wymarzona podróż to...

Maja: Indie, Tybet

Twój ulubiony film jest o...

Maja: Walce o marzenia i wierze we własne możliwości ("Za wszelką cenę" Clinta Eastwooda)

gdy mam Czas wolny to...

Maja: Jadę do domu :. Jeśli mam go mniej, to spotykam się z przyjaciółmi, idę do kina, czytam książkę lub surfuję po kolarskich stronach internetowych.

Nigdy nie zrobiłabym...

Maja: głupoty w miejscu publicznym (brak mi spontaniczności...).

Sport jest dla mnie...

Maja: Całym moim życiem.

Nie lubię, gdy ludzie ...

Maja: Oceniają innych po pozorach.

Co bardziej lubisz od czosnku?

Maja: Np. świeżą bułeczkę z masełkiem i z czosnkiem ;).

Smak dzieciństwa?

Maja: Pierogi ruskie mojej babci.

Największy kompromis w życiu?

Maja: Pozostanie w grupie CCC w 2002 roku.

Co bardziej lubisz od skoku ze spadochronem?

Maja: Skok ze spadochronem to jedno z moich marzeń. Nie skakałam, więc nie wiem czy lubię coś bardziej.

Moje motto na życie?

Maja: Cały czas go szukam. Ostatnio podoba mi się powiedzenie mojej przyjaciółki: "Rzeczy niemożliwe trzeba załatwiać od razu, na cuda trochę poczekać".

Najbardziej zabawna chwila w życiu?

Maja: Pewnie były zabawniejsze... Teraz przychodzi mi do głowy sytuacja związana z kolarstwem: Kiedyś na stacji benzynowej, gdy brałam fakturę na Polski Związek Kolarski Pan obsługujący kasę pyta mnie: "a zna Pani może Maję Włoszczowską?".

Jaka jesteś od dobrej i tej słabszej strony?

Maja: Od dobrej - zawsze chcę aby wszyscy byli zadowoleni i łatwo idę na ugody, od słabszej - w pewnym momencie mam tego dosyć i odreagowuję na jakiejś niewinnej osóbce (mój biedny braciszek...).

W jakiej epoce historycznej chciałabyś żyć i w jakiej roli?

Maja: Dobrze mi tu i teraz.

gdybyś była zwierzęciem lub rośliną, to jakim?

Maja: Pszczółką ;).

Z kobiecej odzieży najbardziej lubisz.........................., a z męskiej....................?

Maja: ...Z kobiecej koszule, a z męskiej... koszule.

Miasto, wieś, willa, dom, ranczo...?

Maja: Mieszkanie w mieście i domek w górach.

Jaki dystans w górach przejdziesz w ciągu jednego dnia z 30 kilogramowym plecakiem?

Maja: Wyzwanie na jesień...

Twój ulubiony stopień wojskowy?

Maja: Nie jestem fanką armii. Jeśli miałabym wybierać, to tylko i wyłącznie ze względu na walory "językowe" - fajnie brzmi "admirał".

Kiedy wstajesz lewą nogą, to...

Maja: Nie zauważam tego.

Kiedy wyłączasz telewizor, nie idąc jeszcze spać...?

Maja: Przede wszystkim rzadko jest włączony... Zdecydowanie wyłączam, gdy muszę się uczyć.

Co to będzie, kiedy pojedziesz na igrzyska olimpijskie? A co to będzie, jeśli nie pojedziesz?

Maja: Szansa na walkę o medal. Jeśli nie pojadę? Nie biorę takiej możliwości pod uwagę.

Czy sport to zawód?

Maja: Jak najbardziej. Zawód i pasja w jednym.

Kiedy ostatni raz tańczyłaś tango?

Maja: Oglądając "Taniec z gwiazdami"... Kurs tanga niestety dopiero przede mną ;).

Który z europejskich narodów lubisz najbardziej, a który najmniej?

Maja: Najbardziej - zdecydowanie Włosi (otwarci, przyjacielscy, podchodzący na luzie do życia), najmniej - Francuzi (nie potrafią zrozumieć, że ktoś nie mówi w ich języku).

W czasach dzieciństwa na swoim podwórku byłeś:
a) ciamajdą,
b) łobuzem,
c) przywódcą,
d) łamagą,
e) beksalalą,
f) mądralą,

Maja: Wszystko oprócz ciamajdy.

Jaki tatuaż sobie zrobisz w najbliższym czasie?

Maja: Nie zrobię.

Czy zgodziłabyś się, gdyby prywatna korporacja wynajęła Cię na firmową imprezę w celu pobicia rekordu świata - w domyśle za bardzo wysokie honorarium ?

Maja: W kolarstwie górskim nie ma rekordów do bicia. Ale gdyby była możliwość, to czemu nie? W końcu to mój zawód.

Jacy ludzie są fajni według Ciebie?

Maja: Pozytywnie nastawieni do życia i innych. Ideał to moja przyjaciółka Ola Jochymek.

Którzy trenerzy ( charakter, osobowość) są najtrudniejsi we współpracy?

Maja: Jak do tej pory trafiłam na samych dobrych. Najtrudniejszy jest chyba trener-rodzic.

Jaki zawód jest według Ciebie niegodny?

Maja: Nie ma zawodów niegodnych. No, może prostytutka.

Czego w sporcie nie lubisz?

Maja: Kontuzji, kryzysów na wyści...u i gdy rywalizacja przenosi się do życia codziennego. Na szczęście jest więcej rzeczy, które w sporcie lubię.

Którym z pojazdów chciałbyś sobie pojeździć?
a) traktorem,
b) deskorolką
c) strażą pożarną,
d) innym......

Maja: Strażą pożarną.

gdyby nie sport, to ...

Maja: Zostałabym analitykiem finansowym albo dziennikarką. Kto wie, może to jeszcze przede mną?

gdyby, nie mama, to...

Maja: Nie byłabym tym kim jestem.

Od taty wiesz, że...

Maja: trzeba korzystać z życia.

W życiu bardziej się wygrywa, czy przegrywa ?

Maja: Wygrywa, ale trzeba temu życiu trochę pomóc.

Czy znasz jakąś Kolędę, pieśń patriotyczną , kołysankę, przyśpiewkę lub hymn państwowy na pamięć?

Maja: Kolędy i hymn oczywiście.

Brak komentarzy: