niedziela, 14 lutego 2010

TYLKO DLA ODWAŻNYCH I MYŚLĄCYCH DZIEWCZYN

Postanowiłem troszke edytować to ogłoszenie gdyż nadal piszą do mnie dziewczyny które mają chyba tylko połowe mózgu (reszta musiala zostac wysmarkana lub wylecieć inną drogą śluzową :P). Postaram sie również pisać tak, żeby nawet małpa zrozumiała o co mi chodzi :)


napisze czego nie szukam tak bedzie latwiej :) na pewno szukam dziewczyny, bardzo nietypowej i wierze ze gdzies tutaj taka moze sie trafić więc:


NIE SZUKAM:

1) Anal-fabetek które maja bardziej niz delikatne problemy z ortografią i zasłaniają się dysleksją, pewnie was zaskoczę, ale dysleksja to problemy z płynnym czytaniem - CHRONICZNE robienie błędów to dysortografia, która z kolei rozni sie nieco od debilizmu i podstawówki skonczonej przez przypadek :)


2) Księżniczek z zadartym noskiem, bo nie chciałbym być zmuszony do spłaszczenia go odrobinkę :P a mam do tego całkiem spory młotek :) trochę skromności za to mile widziane. Generalnie nie lubię jak panna wyżej sra niż dupę ma :)


3) Jeżeli szukasz sponsora, wibratora, amatora, masturbatora czy innego sperminatora - NIE PISZ :)


4) Dziewczynom których życiowym celem jest zrobienie więcej lodów niż ALGIDA zdecydowanie mówię NIE - nie to żebym nie lubił, ale priorytety jakoś nie te :):)


5) Paniom po jakiejkolwiek pedagogice lub psychologii dziekuje na wstępie, dlaczego? te po pedagogice z reguły same potrzebują opieki i to specjalistycznej, wiem bo spotkałem i byłem z takimi kobietami. Za to te po psychologii myślą, że tak dobrze znają ludzkie zachowania, sposób rozumowania i psychikę, że mogą mówić i robić wszystko, a kiedy ktoś ma dość i zaczyna się bronić wychodzi na to ze jest ZŁYM CZŁOWIEKIEM :) wielokrotnie to już przerabiałem... ja ten zły, ona ta dobra, z tym że ona po mnie jedzie, a ja mam być cicho :) na to żaden facet z jajami sobie nie pozwoli, a wychodzi na to ze ja muszę mieć wyjątkowo wielkie skoro jeszcze nigdy nie dałem się zdominować :P


6) Geniuszom które nie potrafią jasno formułować myśli, pisać wprost, być konkretne, ciągle odpowiadające "nie wiem" - życzę powodzenia, ale dziewczyna o inteligencji pokrowca na cepy na nic mi się nie przyda :)


7) Mózgi które odpisują w następujący sposób: ":)" "boje się Ciebie, ale zycze Ci powodzenia" "ej gościu..." "dlaczego miałabym nie sprostać wyzwaniu" i pouczające mnie na temat jak się pisze wiadomości, ze "aha" pisze się przez "CH" bez uprzedniego spojrzenia w słownik. Ewentualnie te urażone, które nie podają nawet prawdziwego adresu maila, byle tylko coś odpisać bojąc się odpowiedzi mogą mnie pocałować prosto w moją OGOLONĄ (na prośbę publiczności) dupę. =)


8) Jeżeli nie masz pomysłu co napisać, bo masz zły dzień, masz rozwolnienie, myślenie to nie jest twoja mocna strona, ale czujesz że chcialabyś kogoś poznaź... NIE PISZ!


9) Jeżeli brakuje Ci czasu, a chciałabyś przy okazji jako dodatek do swojego życia poznać jakiegoś faceta daruj sobie - nie potrzebuje kogoś, kto łaskawie zaoferuje mi jedno spotkanie, a potem napisze, że w tym tygodniu nie ma czasu, a w przyszłym tylko po 21.

Jeżeli nie masz czasu na początku nie będziesz go mieć później i nie kłam, że przeorganizujesz swoje życie dla mnie żeby ten czas mieć, jak już stanę się dla Ciebie ważny.

Warto dodać, ze czekam nie dłużej niż 2 dni od poznania się (bez znaczenia czy jesteś chora czy masz afrykańską sraczkę, a jeżeli chcesz mi zaproponować poznawanie się przez GG to jesteś klasycznym przykładem internetowego jełopa :))

Dotyczy to również jakichś zasranych wyjazdów na wieś do domu, choroby, lekarzy, spotkań z przyjaciółmi etc. CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM! mam serdecznie dość jełopów, które piszą do mnie tylko po to żeby oznajmić w połowie rozmowy, że albo są z innego miasta albo za chwilę jadą do domu na kilka dni i mam na nie czekać 5 dni. Swoją drogą trzeba być niezłym deklem żeby tego nie rozumieć.


10) Ambitnych hipokrytek które piszą "nie oceniaj mnie na podstawie maili" a same piszą na przykład tak "po przeczytaniu ogłoszenia wiadomo kim jesteś" hahaha, rzeczywiście :) pewnie gdybym napisał, że jestem Świętym Mikołajem który ma lachę w ręku, wory na plecach i spuszczam się przez komin, z cała wiarą doszłabyś do wniosku ze jestem jednym z jego zboczonych reniferów który podaje się za Mikołaja :)))


11) Jeżeli szukasz wysokiego bruneta, czy szatyna i ma to dla Ciebie jakies duże znaczenie to od razu mozesz zrobic zjazd do nastepnego ogloszenia :) dlaczego? hm... moze dlatego ze jesteś pustym jełopem... dlaczego? bo jeżeli kolor włosów określa czy możesz z kimś być czy nie... to musisz mieć potężnie nasrane w głowie, a ja nie chce na Ciebie nawet patrzeć bo bedę miał ochotę ciężkim butem wytańczyć Ci na twarzy oberka :)


12) A Teraz drogie dzieci porozmawiamy o STEREOTYPACH! :) Jezeli wydaje Ci sie, że już na wstępie facet jest Ci coś winien, na przykład szacunek, albo coś MUSI bądź POWINIEN, jak na przykład wyjść z inicjatywą spotkania, zapłacić za twoje piwo, będzie Cie zabawiał i wymyślał ambitne tematy rozmowy *w końcu to facet nie>)... czyli ogólnie MUSI robić coś tylko dlatego, że masz między nogami coś innego niż on, to przejdź do następnego ogłoszenia proszę, bo ja leje na to ciepłym moczem. Tak bardzo przecież chcecie równouprawnienia, więc ja wam to równouprawnienie dam :)
13) Jeżeli masz zmienne nastroje tudzież wiecznego "PMSa", "syndrom niedpochnięcia"," chorobe wściekłych krów", bądź jestes "niedorżniętą lodową dziewicą" :), to mimo mojej rozległej wiedzy medycznej nie będę w stanie Ci pomóc :) jedyny ratunek to samobójstwo (żeby uwolnić świat od swoich wadliwych genów) albo intensywna terapia składająca się w głownej mierze z okładów na czoło, z tym że zamiast kompresu zalecam dużą dawke żelaza - młot kowalski powinien mieć odpowiednią dawkę :) :)
14) Jeżeli lubisz trzymać dystans do wszystkiego, ale nie do siebie to nie marnuj mojego czasu :) wszystkie cnotki-niewydymki i lodowe królewny które nie mają za grosz poczucia humoru i wszedzie doszukują się jakiegoś ataku na siebie po żartach w stylu "ssij" niech też lepiej nie piszą :) jak mówie SSIJ :) nie zawsze mam na myśli to, co wam od razu przychodzi do głowy - i kto tu jest zboczony?? :) Poszukiwane tylko i wyłącznie Panie z dużym dystansem do siebie i bez kompleksów na punkcie swojej "grubej dupy" bo czesto zdarza mi się powiedzieć GRUBASIE :):):)
15) Dziewczyny! jeżeli macie zamiar odpisać to upewnijcie się prosze, że macie ku temu sensowny powód. W dupie mam jakies pochwały za poczucie humoru, za treść czy za cokolwiek innego. Jeżeli juz piszecie to nie róbcie z siebie idiotek najpierw pisząc tak jakbyście były zainteresowane znajomościa, a na koniec tej samej wiadomości "powodzenia w poszukiwaniach" (trzeba być totalnym idiotą żeby tak napisać, ale to juz inna bajka). Nie chce też waszych numerów GG czy telefonu i dopisanego imienia bo szkoda mi czasu na pisanie z kimś kto nie potrafi napisać nic o sobie, szczególnie wtedy kiedy pytam o powód odpowiedzi na moje ogłoszenie i dostaje od takiego jełopa odpowiedz "a nie wiem" :). Jeżeli nie masz KONKRETNEGO powodu - nie pisz! bo szybko zostaniesz spacyfikowana i tylko będziesz sapać ze złości :)


16) - NOWY - Ten Punkt zapewne sporo z was zdenerwuje, ale muszę zrobić kolejny odsiew idiotek :) O co mi chodzi? otóż jeżeli uważasz, że chodzenie na imprezy do klubów pojedynczo, a będąc w związku jest ok, to od razu spier... nie chce mieć żadnego szlaufika który żyje tylko po to żeby w weekend iść na impreze. Jeżeli tak bardzo chcesz imprezować w klubie to się zatrudnij tam jako barmanka czy inny pokemon :) i nie interesuje mnie tłumaczenie typu - "nigdy nic nie zrobiłam wiedząc, że mam faceta" albo "Zawsze jestem w porządku" ewentualnie "musiałbyś zobaczyć, że ja tylko tańcze" - gówno mnie to obchodzi! albo razem albo wcale i nie chodzi tu o to, że nie chodzę na imprezy, chodzę... ale niezbyt często. Nie mam zamiaru się zastanawiać czy nic Ci się nie stało, chce mieć spokój.


17) - NOWY - Musiałem przenieść to wymaganie tutaj bo ślepe i tępe palaczki mają już tak zjechane łby, że nie widzą. Chodzi jak sie domyślacie o PALENIE - jeżeli palisz to spier... sama wiesz co :) śmierdzisz, kaszlesz i jesteś obrzydliwa dla mnie, więc nie zawracaj mojej ogolonej dupy i nie marnuj mojego cennego czasu :) nawet tym, że spełniasz wszystkie inne wymagania - od tego nie ma żadnych odstępstw, bo nie kręci mnie całowanie z popielniczką.


18) - NOWY - I jeszcze jedno! - ostatnio jedna genialna dziewczyna poznana tutaj napisała mi, że się nie spotkamy bo ją sąsiad zdenerwował i godzinę przed terminem odwołała spotkanie (mam nadzieje, że wbił jej przynajmniej widły w plecy :P) - Jeżeli takie rzeczy kogoś denerwują do tego stopnia to trzeba być niezłym idiotą z wachlarzem ciężkich zaburzeń emocjonalnych. Wyznała mi, że facet zamykał ją na klucz w domu (i niech mi ktoś powie, że nie mam szczęścia do psychopatek :P), ale z drugiej strony nie dziwie się... w sumie ja bym ją wyrzucił przez okno :P konkluzja jest taka, że panny które mają jakieś tego typu jazdy, albo na początku niby są zabawne i mają poczucie humoru, a potem po drobnym nieporozumieniu zmieniają się w krwiożerczą zimną sukę :) to ja bardzo dziękuje ale zamiast faceta potrzebujesz dobrego psychiatry (polecam Sobieskiego 5 :P)


MICHAŁ:

- 26 lat, 186cm, 110kg (czyli kawał chłopa, nie mylić z grubasem - kilogramy nie mają czesto nic wspólnego z wielkością :P) zielone oczy, krótkie BLOND włosy (czytaj NIE BRUNET! szukasz bruneta, to szukaj dalej :P ewentualnie moge być brunetem, ale nie na głowie :P)

- twardy, zdecydowany, facet o silnej osobowości, konkretny, a na jego szacunek trzeba sobie zasłużyć, nie szanuje nikogo tylko ze względu na stereotypy ani ze względu na płeć (wiele kobiet uważa ze szacunek im się NALEŻY a ja takimi gardzę)

- dużo czyta, głownie Heroic Fantasy lub naukowe ciekawostki ewentualnie fizykę kwantową :)

- jest muzykiem i DJem

- słucha, tworzy i mixuje muzykę elektroniczną, grał wielokrotnie dla dużego radia internetowego, którego zareklamować tu raczej nie może ;)

- z zawodu jest masażystą.

- ma dużego :):) "pluszowego" amstaffa :) który ciągle śpi w jego łóżku i zabiera mu kapcie :P ale jest najlepszym psem na świecie :)

- szuka kobiety która potrafi myśleć - rzadko spotykane :)


PS:

Czy naprawdę komuś się wydaje ze jak napisze mi pouczający elaborat na temat mojego ogłoszenia, poprawnej polszczyzny (mimo tego ze błędów ortograficznych nie robię) czy cudowną analizę mojego charakteru z erratą i poprawkami to coś się zmieni? oświecę was - mam to w (wiecie gdzie :P), więc błagam nie marnujcie swojego i mojego czasu :)


zaznaczam również że szukam DZIEWCZYNY, nie koleżanki, przyjaciółki, niani a JUŻ TYM BARDZIEJ! nie interesują mnie propozycje typu "masz ochotę sobie ot tak po prostu pogadać" NIE, NIE MAM OCHOTY SOBIE POGADAĆ, nie po to jest to ogłoszenie, mam dość odpowiedzi które biją głupotą ze względu na brak umiejętności czytania ze zrozumieniem! w dupie mam wszelkie rozmowy internetowe, rozmawianie o niczym czy cokolwiek innego co nie prowadzi do spotkania - o dziwo nie dla każdej z was jest to jasne =/


Musze również dopisać ze bawią mnie pokemony którym wydaje sie, ze wiedza kim jestem po przeczytaniu tego ogłoszenia i mogą snuć opowieści dziwnej treści na temat mojego zachowania czy nawet psychiki co zdarzało się już nie raz :) ciekawe tylko, że internet to takie dziwne miejsce gdzie każdy może być kim chce i napisać co chce, a te z was którym się wydaje że dużo wiedzą zaraz wypisują mój kompletny profil psychologiczny na podstawie jednego ogłoszenia - ZABAWNE (co nie oznacza ze w tym ogłoszeniu skłamałem, znaczy tylko ze napisałem PRAWDE która jest jak drzazga w czyjejś królewskiej dupie :P)


PS Of Course NIE ZGADZAM sie na modyfikacje tego ogłoszenia bez mojej wiedzy i zgody, oraz na jakiekolwiek publikacje w pracach magisterskich czy badaniach (wiele idiotek pisało do mnie odnośnie tego, więc wyjaśniam - kto ma wątpliwości niech zapozna sie z ustawą o prawach autorskich)

oryginał był dostępny tu
to chyba brat lub kuzyn Człowieka Niezłomnych Zasad:
(248) Człowiek niezłomnych zasad szuka


Brak komentarzy: