wtorek, 7 lipca 2009

Good bye Michael...

O Majkelu dowiedziałem się po raz pierwszy we wrześniu 1991 gdy w moje dziecięce dłonie wpadła kaseta magnetofonowa BAD. Słuchałem jej wówczas namiętnie i na okrągło, gdyż równocześnie w prezencie otrzymałem walkmana.

O akcji reanimacyjnej dowiedziałem się z czerwonego paska TVP Info wieczorem z czwartku na piątek (25/26 czerwca 2009), a lekko po północy był pierwszy komunikat na sławnym już portalu TMZ.com o jego śmierci. Dopiero nad ranem dowiedziałem się, że to prawda. I wtedy na nowo odkryłem muzykę MJ. Spodobała mi się jeszcze bardziej.

Majkel nie doczekał poniedziałku 13 lipca 2009 kiedy to miał się zacząć 50 koncertowy cykl show w londyńskiej hali O2 pod nazwą THIS IS IT. Umarł 18 dni wcześniej. Dzisiaj odbył się jego pogrzeb.



Szczęśliwe siódemki Majkela (wg TMZ)
-- Michael Jackson signed his will on 7/7/02. [podpisanie testamentu]
-- Michael Jackson's memorial was on 7/7/09 ... exactly 7 years after the will was signed. [pogrzeb]
-- Michael Jackson's two biggest hits -- "Black & White" and "Billie Jean" -- were each #1 for 7 weeks. [7 tygodni na szczycie listy przebojów]
-- Michael Jackson's three biggest albums -- "Thriller," "Bad" and "Dangerous" -- each produced 7 top 40 hits.
-- Michael Jackson was the 7th of 9 children.
-- Michael Jackson was born in 1958 ... 19 + 58 = 77
-- Michael Jackson died on the 25th ... 2 + 5 = 7
Swoją drogą po poprzednim papieżu moi rodacy też wymyślali takie kubalistyczne cudaki.

jak widać młody MJ
Jackson 5
ostatnie chwile czarności
teledysk THRILLER
z J. Lenonem
z R. Reaganem
Preslejówna - córka samego Elvisa, zresztą jego żona
a to siostra Jannet
z ówczesnym prezydentem Warszawy
przy Ścianie Płaczu
z Nelsonem Mandelą
White and Black
z Britney Spears
pamiętne zdjęcia z balkonu berlińskiego hotelu
podejrzany o molestowanie - niewinny
bez nossa
z nosem i okularami nań
kwadratowa twarz króla popów
Solidarność
jakieś rozdanie nagród

5 III 2009 w Londynie
zapowiedź szoł, które nigdy się nie odbyło

nieprzytomny przewieziony do szpitala
w którym zmarł; ciało MJ w białym worku

sierotki pomajkelowe

Kocham Cię MJ !!!
środa 0:30 8 VII 2009
(58)

Brak komentarzy: