niedziela, 25 października 2009

Miss Polonia 2009. Maria Nowakowska. Wizytówka i wywiady

więcej fotek szukać należy tutaj


Kandydatka nr 20 Maria Nowakowska – województwo dolnośląskie

O sobie:

Mam 22 lata i obecnie pracuję w firmie farmaceutycznej jako przedstawiciel medyczny a także studiuję w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Legnicy.

Moje rodzinne miasto to Legnica , gdzie najbardziej podoba mi się starówka miasta oraz park miejski.

Każdy, kto tam zawita powinien zobaczy rynek i ulice Najświętszej Marii Panny, która została niedawno odrestaurowana. Uważam, że moja miejscowość jest atrakcyjna ze względu na liczne zabytki m.in. zamek Piastowski, kamieniczki śledziowe, kościół Mariacki oraz przepiękny park miejski. Każdy może znaleźć tutaj coś dla siebie.

W przyszłości chciałabym mieszkać w Legnicy, ponieważ tu mieszkają najbliższe mi osoby, ale nie wykluczam innych możliwości gdyż jestem tez otwarta na wszelkie zmiany.

O planach i marzeniach:

Gdy byłam małą dziewczynką, zawsze chciałam być księżniczką…

Teraz jestem w trakcie studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Legnicy na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Zdecydowałam się na ten kierunek, ponieważ wiążę z nim dalsze plany zawodowe.

Za kilka lat chciałabym założyć rodzinę i spełniać się zawodowo. W wolnym czasie lubię: aktywny wypoczynek, dobrą literaturę, kino.

Moje największe marzenie to: mieć szczęśliwą rodzinę.

W podróż marzeń pojechałabym do południowo – wschodniej części Meksyku, zabierając ze sobą ukochaną osobę.

O konkursie Miss Polonia

Wszystko zaczęło się od castingów, które odbywały się w Legnicy. Za namową rodziny postanowiłam spróbować swoim sił w konkursie.

Kolejne etapy były dla mnie miłym zaskoczeniem i ogromną radością a udział w finale konkursu uważam za spełnienie swoich marzeń i osobisty sukces.

Zgrupowanie w Tajlandii to dla mnie życiowa przygoda, możliwość zwiedzenia miejsca w którym nigdy jeszcze nie byłam.

Gdybym zdobyła koronę Miss Polonia, starałabym się jak najlepiej reprezentować nasz kraj, uczestniczyć w sesjach zdjęciowych i programach telewizyjnych. Brałabym udział w imprezach charytatywnych i starałabym się przez to wnieść coś pozytywnego w życie innych ludzi, a przede wszystkim dzieci.

Miss Idealna to dla mnie osoba inteligentna, odpowiedzialna, kulturalna, sympatyczna, lubiąca i szanująca ludzi oraz znająca ich problemy.

Angelika Jakubowska to wg mnie bardzo piękna, sympatyczna, pomocna i ciepła dziewczyna.

O obowiązkach Miss:

Działalność charytatywna to dla mnie możliwość pomocy innym ludziom znajdującym się w potrzebie.

Podróże w koronie Miss Polonia to możliwość pracy w ramach działalności charytatywnej, reprezentowanie naszego kraju na konkursach międzynarodowych.

Konkurs Miss Universe to moim zdaniem jeden z najbardziej prestiżowych konkursów piękności na świecie.

Gdybym stanęła przed szansą wyjazdu na konkurs międzynarodowy to starałabym się najlepiej jak potrafię przygotować do niego, aby móc godnie reprezentować nasz kraj.

Wśród innych kandydatek na konkursie międzynarodowym wyróżniałoby mnie wiara we własne możliwości, naturalność, wyjątkowość, wzrost, uśmiech.

Praca przed obiektywem aparatu to dla mnie świetna zabawa i wielka przyjemność.

Gdy pojawia się trema to działa ona na mnie mobilizująco, pobudza mnie do działania.

Krytyka innych działa na motywuje mnie, to szansa na doskonalenie samej siebie.

Moje umiejętności i zainteresowania:

Interesuję się: kinem, muzyką, fotografią, tenisem ziemnym

Moją największa pasją jest: moje życie

Największa umiejętność: umiejętność nawiązania świetnego kontaktu z dziećmi

Wśród innych wyróżnia mnie: wzrost, imię

Ulubiona:

- książka: Kod Leonarda da Vinci

- film: Jestem Legendą

- potrawa: zupa ogórkowa

- aktor: Will Smith

- piosenkarka: Beyonce

- cecha charakteru: punktualność, solidność

Mój ideał mężczyzny to: mądry, ciepły, kochający, troskliwy, z poczuciem humoru, wysportowany, mężczyzna będący moim przyjacielem i doradcą w życiowych decyzjach.

Prezent marzeń: domek nad jeziorem

Najbardziej ekscytujące przeżycie: lot helikopterem

Moim autorytetem jest: moja babcia ponieważ jest ciepłą i mądrą osobą gromadzącą wokół siebie całą rodzinę, służąca zawsze dobrą radą.

Aby zmienić utarty stereotyp Miss: zrobiłabym karierę naukową

tekst w całości zaczerpnięto z www.misspolonia.com.pl

Miss rozprowadza lek na prostatę

2009-07-04 10:36:32
Legniczanka, Maria Nowakowska w ubiegłym tygodniu została Miss Dolnego Śląska. Wśród szesnastu rywalizujących dziewczyn okazała się być najpiękniejszą. Zadaliśmy jej kilka pytań.

Skąd pomysł na wzięcie udziału w konkursie na najpiękniejszą dolnoślązaczke?

- Zawsze podziwiałam dziewczyny, które brały udział w konkursach miss. Dlatego chyba zdecydowałam się wziąć udział w tym konkursie. To mój debiut w tego typu konkursie.

Jak na debiut to ogromny sukces.

- Zgadza się. W Legnicy podczas konkursu zostałam wicemiss, a w zeszłym tygodniu wygrałam. Byłam bardzo zaskoczona i szczęśliwa.

To teraz szykujesz się do wyboru Miss Polski. Jak przygotowania?

- Nie tak szybko. W sobtę jadę do Łodzi na eliminacje i dopiero wtedy okaże się, czy będę brała udział w finale. Może się przecież zdarzyć, że nie będzie w nim żadnej dziewczyny z Dolnego Śląska.


Maria Nowakowska
Foto: nw(lca.pl)
Co robisz na co dzień, czym się zajmujesz?

- Studiuję zaocznie w legnickiej PWSZ i pracuję. Do tej pory pracowałam w salonie telefonii komórkowej, a teraz jestem przedstawicielem medycznym.

I co sprzedajesz ?

- Tylko jeden lek. na prostatę (uśmiech).

A gdzie go sprzedajesz i jakie masz wyniki ?

- Lek sprzedaję na terenie Legnicy i Wrocławia, głównie w szpitalach. To dopiero początek, więc zobaczymy jakie będą rezultaty.

Podczas konkursu w Jeleniej Górze wygrałaś 10 tys. złotych. Co zamierzasz zrobić z nagrodą?

- Jak na rzazie pieniądze leżą w banku na koncie. Mam zamiar kupić sobie jakiś samochód, więc na pewno się przydadzą.

Jakie masz plany na wakacje ?

-No właśnie dlatego, że dopiero zaczęłam prace, nie będę miała długiego urlopu ale mam nadzieję że uda mi się spędzić kilka dni nad morzem. No i jak zakwalifikuję się do finału Miss Polski to pojadę do Tajlandii na zgrupowanie.

Pewnie wiele osób zadaje siebie pytanie czy masz chłopaka?

- Tak mam. To jest ten jedyny.

tekst w całości zaczerpnięto ze strony www.kobieta.lca.pl

Miss Polonia 2009: Legniczanka dba o swoją kondycję przed finałem

Data dodania: 24 września 2009

Miss Polonia 2009: Legniczanka dba o swoją kondycję przed finałem

Twarz 22-letniej legniczanki Marii Nowakowskiej znajdzie się na planszach zachęcających mieszkańców do udziału w październikowych imprezach kulturalnych i sportowych. Plakaty zostaną rozwieszone na wszystkich przystankach autobusowych w Legnicy.

Wybór nie jest przypadkowy, bo 24 października Maria Nowakowska, jako Miss Dolnego Śląska, wystąpi w Łodzi w finale Miss Polonia 2009 (jej wymiary przy wzroście 182 cm: 88-68-97).

- Promuje urodę legniczanek i naszego miasta - mówi Arkadiusz Rodak z legnickiego ratusza.
Ale, jak dodaje, plakaty mają też zachęcić mieszkańców miasta do wsparcia swojej reprezentantki podczas finałowych zmagań. Najpiękniejszą Polkę wybiorą telewidzowie, wysyłając esemesy podczas transmisji w TVP 2. Dlatego, obok zapowiedzi imprez, na plakatach znajdą się informacje dla tych, którzy zechcą oddać swój głos na Marię Nowakowską.

Legniczanka studiuje na drugim roku zarządzania przedsiębiorstwem w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej. Jednocześnie pracuje w firmie farmaceutycznej jako przedstawiciel. Nieliczne wolne chwile najchętniej spędza aktywnie.

- Ostatnio dużo biegam, żeby utrzymać formę przed finałem w Łodzi - wyznaje Maria Nowakowska. Właśnie w trosce o kondycję, jak dodaje, od wczoraj przestała jeść słodycze, za którymi przepada. Nie ukrywa, że jest łasuchem. I powoli szykuje garderobę na wyjazd na zgrupowanie do Tajlandii.
Tam, od czwartego października, będzie przygotowywać się, razem z 19 rywalkami, do finału Miss Polonia 2009. Twierdzi, że nie czuje tremy. Wręcz, przeciwnie. To, co się wokół niej dzieje traktuje jako świetną zabawę. Pewnie dlatego, że ma wsparcie w swoim chłopaku Kamilu, piłkarzu Motoru Lublin.

- Dla mnie to życiowa przygoda - dodaje legniczanka.
Ma wiele marzeń. To najbliższe, to - oczywiście - zostać Miss Polonia. A w przyszłości, poza skończeniem szkoły, najbardziej zależy jej na tym, by mieć szczęśliwą rodzinę z dwójką dzieci. Chce także spełnić się zawodowo i dużo podróżować, bo to uwielbia.

tekst w całości zaczerpnięto z www.elubin.pl

więcej fotek szukać należy tutaj

10:05 ND 25 X 2009

Brak komentarzy: