upubliczniono 1 czerwca 2010
http://pu.i.wp.pl/k,MTE5MDIwMTEsMTAwNzIz,f,stenogramy_upubl._2010-06-01.pdf
29 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:31:56,4 – automatyczne wskazanie – Z boku.
8:31:57,1 – drugi pilot – treść niezrozumiała
8:31:57,8 – kontroler ruchu lotniczego – PLF1-0-1, tu Korsaż.
8:32:01,4 – kapitan statku powietrznego – Odpowiadamy.
8:32:02,7 – kontroler ruchu – Zajęliście 500 metrów
8:32:05,8 – Kapitan statku powietrznego – Na razie nie, 1000, schodzimy.
8:32:08,0 – kontroler ruchu – Zrozumiałem.
8:32:12,6 – nieokreślony rozmówca - treść niezrozumiała
8:32:14,4 – nieokreślony rozmówca - treść niezrozumiała
8:32:15,7 – nieokreślony rozmówca - treść niezrozumiała
8:32:16,9 – nieokreślony rozmówca – treść niezrozumiała
8:32:55,8 – kapitan statku powietrznego – Podchodzimy do lądowania. W przypadku nieudanego podejścia, odchodzimy w automacie.
8:32:58,8 – stewardessa – W automacie
8:33:01,4 – drugi pilot – Dasz, Arek (niezrozumiałe)
8:33:23,6 – nieokreślony rozmówca - Paliwo
30 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:33:25,1 - inżynier pokładowy - Aktualnie mamy 12 ton.
8:33:29,7 - nieokreślony rozmówca - 200 metrów.
8:33:40,1 - kontroler ruchu lotniczego - PLF 1-0-1, wysokość 500?
8:33:45,4 - dowódca statku powietrznego - Podchodzimy do 500 metrów.
8:33:47,2 - kontroler ruchu lotniczego - Zrozumiałem.
8:33:57,3 - nieokreślony rozmówca - (niezr.)
8:33:59,6 - nieokreślony rozmówca - (niezr.)
8:34:07,3 - dowódca statku powietrznego - 7-0
8:34:08,5 - stewardessa - 7-0
8:34:17,5 - dowódca statku powietrznego - Odblokuj gazy
8:34:18,7 - stewardessa - 7-0 ustawione i gazy odblokowane.
8:34:21,5 - dowódca statku powietrznego - Automat.
8:34:22,6 - stewardessa - I automat włączony.
8:34:27,9 - nieokreślony rozmówca - 400 redukuję.
8:34:34,3 - dowódca statku powietrznego - (niezr.)
31 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:34:35,5 – drugi pilot – 3-8-0.
8:34:44,7 – nieznany rozmówca – podwozie
8:34:45.2 - Sygnał dźwiękowy, F=500 Hz...
8:34:47,3 – nieznany rozmówca – 6.
8:34:50,8 – kontroler ruchu lotniczego – PLF1-0-1, 500 zajęliście
8:34:54,3 – dowódca statku powietrznego – zajęliśmy 500 metrów.
8:34:56,7 - kontroler ruchu lotniczego – 500 metrów, na wojskowym lotnisku lądowanie wykonywaliście?
8:34:56,7 – dowódca statku powietrznego – Klapy 15.
8:34:57,7 - nieznany rozmówca - Zapaliła
8:35:02:9 – dowódca statku powietrznego – Tak, oczywiście
8:35:04,6 – kontroler ruchu lotniczego – reflektory z lewej. Z prawej. Na początku pasa.
8:35:11,3 – dowódca statku powietrznego - Zrozumiałem
8:35:11,3 – stewardessa – Dowódco, pokład gotowy do lądowania.
8:35:14,2 – dowódca statku powietrznego - Dziękuję
8:35:14:4 – kontroler ruchu lotniczego – 1-0-1. wykonujcie trzeci, radialna 19.
33 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:36:48,6 - nieznany rozmówca, (niezr.)
8:36:56,4 – nieznany rozmówca – (niezr.)
8:37:01.3 – 044 ??? - Arek teraz widać 200.
8:37:03,1 – dowódca statku powietrznego – Klapy.
8:37:04,4 - nieznany rozmówca – (niezr.)
8:37:04,2 – dowódca statku powietrznego – Dzięki
8:37:18,9 - nieznany rozmówca – (niezr.)
8:37:23,1 – dowódca statku powietrznego – I wykonujemy czwarty. Polski 101.
8:37:26:2 – kontroler ruchu lotniczego – 101., wykonujcie czwarty.
8:37:38,1 - nieznany rozmówca – (niezr.)
8:38:00,4 - nieznany rozmówca – Wkurzyli się, jeśli jeszcze (niezr.)
8:38:02,0 - nieznany rozmówca – (niezr.)
8:38:20,0 – automatyczny wysokościomierz – Pół mili nam zostało
8:38:35:9 – dowódca statku powietrznego – Klapy 3-6.
8:38:37,2 – drugi pilot – I redukcja 300.
8:38:49,2 – drugi pilot – I klapy 36, mam 2-8-0.
34 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:38:55,5 - drugi pilot - niezr.
8:38:56,5 - dowódca statuku powietrznego - Już.
8:38:58 - drugi pilot - Klapy 36.
8:39:00 - automatyczny wysokościomierz - Jadą
8:39:02,2 - automatyczny wysokościomierz - Kabina. Sterowanie przednim podwoziem mamy włączone. Mechanizacja skrzydeł
8:39:07,5 - nieokreślony rozmówca - Mechanizacja skrzydła przeznaczona jest do (niezr). Głos w tle czytania karty - gen. Błasik.
8:39:07,7 - dowódca statku powietrznego - Klapy 36.
8:39:08,7 - kontroler ruchu lotniczego - 101-y, odległość 10, wejście na scieżkę.
8:39:10,4 - automatyczny wysokościomierz - Statecznik.
8:39:12,4 - dowódca statuku powietrznego - Minus 3.
8:39:13,6 - automatyczny wysokościomierz - Zaciążanie przeletowe.
8:39:14,9 - dowódca statuku powietrznego - Odłączanie, świecą.
8:39:16,4 - automatyczny wysokościomierz - Interceptory.
8:39:16,7 - dowódca statuku powietrznego - Schowane, nie świecą.
8:39:17,8 - automatyczny wysokościomierz - Reflektory.
35 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:39:20:6 Dowódca statku powietrznego - „Włączone i wypuszczone”
8:39:22 Automatyczny wysokościomierz – Podwozie
8:39:22:4 Inżynier pokładowy - „Wypuszczone”
8:39:23:1 Nieokreślony rozmówca – Głos w tle czytania karty
8:39:23:8 Automatyczny wysokościomierz – Wentylatory kół
8:39:24:6 Inżynier pokładowy – Włączone
8:39:25:5 Automatyczny wysokościomierz – I sterowanie przednim podwoziem
8:39:26:9 Dowódca statku powietrznego – Włączone na 10.
8:39:28:3 Automatyczny wysokościomierz – Dziękuję, karta zakończona
8:39:30:1 Kontroler ruchu lotniczego – 8 na kursie i ścieżce
8:39: 33:6 Dowódca statku powietrznego – Podwozie, klapy wypuszczone, polski 101
8:39:37:3 Kontroler ruchu lotniczego – Pas wolny
8:39:39:2 Nieokreślony rozmówca – niezrozumiałe
8:39:40:8 Kontroler ruchu lotniczego – Lądowanie dodatkowo 120 – 3 metry
8:39:41:4 Nieokreślony rozmówca – niezrozumiałe
8:39:45:6 Dowódca statku powietrznego – Dziękuję
36 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:39:49,9 – kontroler ruchu lotniczego – Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6.
8:39:50,2 – Sygnał dźwiękowy, F=845 Hz. Dalsza prowadzacej.
8:39:52,2 – nieokreślony rozmówca – Dalsza.
8:39:54,1 – dowódca statku powietrznego – treść niezrozumiała.
8:39:57,1 – nieokreślony rozmówca – 400 metrów.
8:40:02,6 – nieokreślony rozmówca - treść niezrozumiała.
8:40:06,7 – TAWS – TERRAIN AHEAD.
8:40:13,5 – kontroler ruchu lotniczego – 4 na kursie i ścieżce.
8:40:16,7 – dowódca statku powietrznego – Na kursie i ścieżce.
8:40:18,6 – nieokreślony rozmówca - treść niezrozumiała.
8:40:19,6 – automatyczny wysokościomierz – 300.
8:40:22,8 – nieokreślony rozmówca – 250 metrów.
8:40:24,6 – (najprawdopodobniej) automat – (najprawdopodobniej) 250
8:40:26,6 – kontroler ruchu lotniczego – 3 na kursie i ścieżce.
8:40:29,6 – nieokreślony rozmówca - treść niezrozumiała.
8:40:31,2 – kontroler ruchu lotniczego – Reflektory włączone
37 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:40:32,4 - informacja głosowa - Terrain Ahead
8:40:32,9 - automatyczny wysokościomierz - 200
8:40:34,0 - dowódca statku powietrznego - włączone
8:40:37,1 - automatyczny wysokościomierz - 150
8:40:38,7 - kontroler ruchu lotniczego - 2 na kursie i śnieżce
8:40:39,4 - informacja głosowa - Terrain Ahead, Terrain Ahead
8:40:41,3 - nieokreślony rozmówca - 100 metrów
8:40:42,6 - automatyczny wysokościomierz - 100
8:40:42,6 - informacja głosowa - Pull Up, Pull Up
8:40:44,5 - informacja głosowa - Pull Up, Pull Up
8:40:46,6 - informacja głosowa - Terrain Ahead, Terrain Ahead
8:40:48,7 - automatyczny wysokościomierz - 100
8:40:49,2 - prawdopodobny rozmówca - w normie
8:40:49,6 - automatyczny wysokościomierz - 90
8:40:49,8 - informacja głosowa - Pull Up, Pull Up
8:40:50,0 - automatyczny wysokościomierz – 80
PRZEDOSTATNIA - 38 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:40:50:5 Drugi pilot - „Odchodzimy”
8:40:51:5 Sygnał dźwiękowy. Wysokość niebezpieczna
8:40:51:7 System TAWS – Pull Up, Pull Up
8:40:51:8 Automatyczny wysokościomierz - 60.
8:40:52:3 Automatyczny wysokościomierz - 50.
8:40:52:4 Kontroler ruchu lotniczego – „Horyzont 101”
8:40:53:0 Prawdopodobny drugi rozmówca 40.
8:40:53:7 System TAWS – Pull up, Pull up
8:40:54:5 Automatyczny wysokościomierz 30.
8:40:54:7 Kontroler ruchu lotniczego - „Kontrola wysokości Horyzont!”
8:40:55:2 Automatyczny wysokościomierz 20.
8:40:56 Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz, oznaczający wysokość niebezpieczną
8:40:56 Sygnał dźwiękowy, F= 800 Hz, Bliższa prowadząca
8:40:56 Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz ABSU
8:40:56:6 System TAWS - Pull Up, Pull Up
OSTATNIA - 39 - STRONA STENOGRAMU: (godzina według czasu polskiego - źródło głosu - treść)
8:40:57,9 – Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz. ABSU.
8:40:58,6 – TAWS – PULL UP, PULL UP.
8:40:59,3 – Odgłos zderzenia z drzewami
8:41:00,3 – drugi pilot – K***a mać!
8:41:00,5 – TAWS – PULL UP, PULL
8:41:02,0 – kontroler ruchu lotniczego – Odejdźcie na drugi krąg!
8:41:02,7 – nieokreślony rozmówca – Krzyk K****aaaaa.....
8:41:05,4 – KONIEC ZAPISU
(w oryginalnych stenogramach podany jest czas lokalny +2 godziny)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz