Jak donosi magazyn "Press", reklamę Media Expert z Eweliną Lisowską w dniach 20 listopada - 28 grudnia wyemitowano dokładnie 24,7 tys. razy. "Press" twierdzi, że firma Media Expert na kampanię musiała wydać ponad 30 milionów złotych.
Bazą reklamy był przebój Eweliny Lisowskiej "W stronę słońca". Tekst zmieniono tak aby pasował do kampanii reklamowej firmy, w związku z czym przez miesiąc słuchaliśmy hasła "Włączamy niskie ceny".
Częstotliwość emisji reklamy nie spotkała się z aprobatą telewidzów i radiosłuchaczy - reklama była szeroko krytykowana, powstawały memy, które ją parodiowały, a firma ostatecznie zdecydowała się ograniczyć emisję.
Głos w sprawie zabrała także Lisowska, która zasugerowała, żeby na święta ludzie wyłączyli telewizor.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz