poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wojewódzki i Figurski o Ukrainkach (20 czerwca 2012)

"Gdyby była ładniejsza, tobym ją zgwałcił"

W środowej audycji "Poranny WF" na antenie Radia Eska Rock dziennikarze w niewybrednych słowach skomentowali wtorkową przegraną Ukrainy z Anglią.

Wojewódzki: A wiesz co ja wczoraj zrobiłem po tym meczu z Ukrainą?

Figurski: No?

W: Zachowałem się jak prawdziwy Polak...

F: Kopnąłeś psa.

W: Nie, wyrzuciłem swoją Ukrainkę.

F: A to dobry pomysł... Mi to jeszcze nie przyszło...

Wiesz co? Ja po złości jej dzisiaj nie zapłacę.

W: Wiesz co, to ja swoją przywrócę, odbiorę jej pieniądze i znowu wyrzucę.

F: Powiem ci, że gdyby moja była chociaż odrobinę ładniejsza, to jeszcze bym ją zgwałcił.

W: Eee... Ja to nie wiem, jak moja wygląda, bo ona ciągle na kolanach.

Brak komentarzy: