poniedziałek, 31 stycznia 2011

JEZUS JEST KLUCZEM

Darowizna od pani Roseline
Rue Des Martyrs N38 Cocody
Abidzan, Wybrzeze Kosci Sloniowej.
Chosen One
Jestem z wymienionych osób z Kuwejtu. Jestem zonaty z Patrick Edward, który pracowal z ambasady Kuwejtu w Wybrzezu Kosci Sloniowej na dziewiec lat przed smiercia w 2004 roku. Bylismy malzenstwem od jedenastu lat bez dziecka. Zmarl po krótkiej chorobie, która trwala tylko cztery dni.

Przed smiercia oboje Born Again Christian Po jego smierci postanowilem nie ozenic sie dziecka lub poza moim domu malzenskich, które w Biblii jest przeciw. Kiedy mój maz zyje on zlozony sume 2 $. 5 mln (dwa miliony piecset tysiecy zlotych) w banku tutaj w Abidzanie na koncie przejsciowym.

Obecnie fundusz jest nadal w banku. Ostatnio, mój lekarz powiedzial mi, ze mam powazne choroby, która nie jest problem raka. Ten, który mnie niepokoi najbardziej, to mój skok choroby. Znajac mój stan postanowilem oddanie tego funduszu do kosciola lub jednostki, która bedzie korzystac z tych pieniedzy tak bede tu polecic. Chce kosciola, które beda korzystac z tego funduszu dla dziecka, wdowy, propagowanie slowa Bozego i doklada staran, ze dom Bozy jest zachowana.

Biblia sie nam zrozumiec, ze blogoslawiony jest reka, która daje. Wzialem te decyzje, poniewaz nie mam dziecka, ze bedzie dziedziczyc te pieniadze i moja rodzina meza nie sa chrzescijanami i nie chce, mój maz zmierzajace do wykorzystania przez niewiernych. Nie chce sytuacji, gdy srodki te zostana wykorzystane w sposób bezbozny. Dlatego jestem podjecia takiej decyzji. Nie boje sie smierci wiec wiem, gdzie ide. Wiem, ze mam zamiar zostac na lonie Pana. Exodus 14 vs 14 mówi, ze Pan bedzie walczyl moim przypadku i trzymam mój pokój.

I nie trzeba zadnego telefonu w tej kwestii z powodu mojego zdrowia stad obecnosc meza rodziny jest wokól mnie zawsze Nie chce, by wiedzieli o tym rozwoju. Z Bogiem wszystkie rzeczy sa mozliwe. Jak tylko otrzymamy odpowiedz dam ci kontakt z bankiem tutaj w Abidzanie. Chce, zebys i Kosciól zawsze modlic sie za mnie, bo Pan jest moim pasterzem. Moje szczescie jest to, ze zyla zyciem godnym chrzescijaninem. Kto, ze chce sluzyc Panu musi sluzyc Mu w duchu i prawdzie. Prosze zawsze modlitwa przez cale swoje zycie.

Skontaktuj sie ze mna poprzez mój adres e-mail aby uzyskac wiecej informacji, wszelkie opóznienia w odpowiedzi da mi pokój w zaopatrywaniu innego kosciola lub indywidualnych w tym samym celu. Prosze mnie zapewnic, ze beda dzialac odpowiednio jak okreslone w niniejszym dokumencie. Majac nadzieje na otrzymanie odpowiedzi.
Nadal blogoslawil w Panu.
Wasz w Chrystusie,
MRS. Roseline Edward.
Prosimy o odpowiedz Adres; roseline_ed700@yahoo.co.jp

Brak komentarzy: